shopify site analytics
KLUBBSTØTTE / KOMMUNIKASJON OG MEDIER / KOMMUNIKASJONSSTRATEGIER


SYNLIGGJØR MANGFOLDET I ROTARY 

En viktig del av Rotarys strategi for de kommende årene er å synliggjøre mangfoldet i organisasjonen og de humanitære bidragene vi gjør både internasjonalt, nasjonalt og lokalt. 

Kommunikasjonsplan for Rotary i Norge for 2018 - 2021. Vedtatt på vårmøtet den . 13. april 2018

Mal for enkel kommunikasjonsplan - Klubbene må selv tilpasse og lage sin egen kommunikasjonsplan slik at den er tilpasset klubbens program og egenart. 

Strategi for sosiale medier - Denne strategien for sosiale medier er et tillegg til kommunikasjonsplan for Rotary i Norge 2018 – 2021. Den er forankret i de rammebetingelser, mål og innsikter som fremkommer i denne. Vi mener sosiale medier vil være viktig for å oppnå dette, og for å rekruttere nye medlemmer i årene som kommer.

Håndbok for sosiale medier - En viktig del av Rotarys strategi for de kommende årene er å synliggjøre mangfoldet i organisasjonen og de humanitære bidragene vi gjør både internasjonalt, nasjonalt og lokalt. Vi mener sosiale medier vil være viktig for å oppnå dette, og for å rekruttere nye medlemmer i årene som kommer.

Håndbok i mediehåndtering - Rotary ønsker med håndboken i mediehåndtering å hjelpe klubbene til å håndtere og ta kontakt med media for å fremme arbeidet som vi gjør i Rotary og i lokalsamfunnet. 

Mediene byr på mange muligheter til å vise frem arbeidet Rotary gjør, og for å forsterke synligheten og omdømmet vårt. Det vil også være et sentralt virkemiddel for å nå ut til nye medlemmer. Denne håndboken gir deg noen enkle råd om hva du bør gjøre for å stå best mulig rustet i møte med journalisten.









Sosiale medier

Klubboversikt og klubbinformasjon

 

     

 


 

Nyheter fra
rotary INTERNATIONAL:

Loading RSS...

NORFO - Rotary RSS

Loading RSS...
Les mer